środa, 29 marca 2017

Co robię na co dzień? Czy praca może być pasją?

Dzień dobry moi Kochani!
W dzisiejszym poście odpowiemy sobie na kilka pytań związanych z moja pasją, a jednocześnie pracą;) Jak i również pokaże wam dokładnie czym się zajmuję ;).



Zacznijmy od początku.

CO ROBIĘ NA CO DZIEŃ ?
Na co dzień zajmuję się domem, oczywiście moim Synkiem kiedy tylko jest w domu ponieważ chodzi do przedszkola;). Również pracuję. Pracuję w domu, zajmuję się szyciem.

CZY PRACA MOŻE BYĆ PASJĄ ?
Oczywiście, że tak ! Ważne jest to, że jeżeli macie pasję musicie uwierzyć, że również możecie na tym zarabiać i możecie mieć z tego dochód!

JAK TO BYŁO U MNIE ?
Zainteresowałam się szyciem ok. 2 lata temu, jestem samoukiem więc wszystko co potrafię to tylko i włącznie moja zasługa. Sama sobie na to zapracowałam, sama się uczyłam, dużo czytałam jak i również oglądałam wiele filmików związanych z szyciem. Z czasem stwierdziłam, że może spróbuję otworzyć coś swojego i zacząć szyć również dla innych. Oczywiście w tym wszystkim wspierał i nadal wspiera jak i motywuje mnie mój facet;).

CO SZYJĘ ?
Generalnie wszystko po kolei, mam kilka ubrań które uszyłam sama, ale jeżeli chodzi o ubrania robię to tylko na swoje własne potrzeby ewentualnie na potrzeby moich bliskich.
Głównie zajmuję się szyciem pościeli, kocyków, poduszek, pluszaków, puf i wielu wielu innych ozdób, gadżetów do naszych wnętrz;).

GDZIE MOŻNA ZNALEŹĆ I KUPIĆ MOJE USZYTKI ?
Moje uszytki znajdziecie na fb https://web.facebook.com/bawelniania/?fref=hovercard  , jeżeli chcecie coś zamówić śmiało piszcie.



KILKA MOICH USZYTKÓW :











Oczywiście kocyki, poduszki, pościele, kosze i inne tego typu rzeczy są możliwe w uszyciu w rozmiarach jakie sami sobie wymyślicie;).
Jeżeli chodzi o wzory samo możecie sobie je wybrać i dowolnie połączyć. Wystarczy tylko do mnie napisać, a prześlę wam dostępne wzory na tą chwilę;). Dodam, że wzorów mam dużo a czas oczekiwania na uszytek jaki sami sobie wybierzecie jest krótki ;)
Szyję z polskiej bawełny, a wkłady których używam są antyalergiczne także nie musicie się martwić jeżeli macie alergię;). 
Zapraszam i zachęcam was do zakupów.

Buziaczki ;*.

11 komentarzy:

  1. To fantastyczna sprawa, kiedy praca jest przyjemnością. O ile łatwiej się wtedy pracuje. Wykonujesz piękne rzeczy, jestem pełna podziwu, że nauczyłaś się tego samodzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. praca może być pasją, ja mam zamiłowanie do mody i do kosmetyków, blog kosmtyczny prowadzę 2 lata, modowy zaczęłam dziś. to moja pasja, zamierzam iść dalej w tym kierunku <3 poza tym uszytki genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci że umiesz szyć, ja nawet jakbym się uparła to bym się nie nauczyła bo nie mam cierpliwości ;/// Bardzo mi się podoba jak szyjesz!!!! <3
    Buziaczki i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem strasznym cholerykiem i z reguły robienie precyzyjnych rzeczy mnie denerwuje, a jednak szycie jest wyjątkiem uspokaja mnie ;)
      ;*

      Usuń
  4. Szczerze podziwiam osoby, które potrafią szyć i dziergać! Mnie szlag trafia przy takiej robocie a ponadto, patrząc na włóczkę czy tkaninę - nie widzę efektu końcowego. Od podstaw jakbym miała je zrobić - spoko ale z gotowców jakoś tego nie czuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuj mój blog, dodam post ze swoimi pierwszymi rzeczami uszytymi od podstaw ;)
      Ja znowu mam odwrotnie każdy materiał, tasiemka... wpływa na mnie inspirująco, jak tylko widzę mam tysiąc pomysłów;D

      Usuń
  5. Masz ogromny talent! Tak jak ty chciałabym mieć w swoim życiu pracę, która jest moją pasją, chociaż rodzina twierdzi, że z takim podejściem daleko nie zajdę... Zazdroszczę Ci samozaparcia, chęci rozwoju i pasji! <3 Takie osoby są dla mnie wielką inspiracją.
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    lina-nastya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kieruj się tym co mówią inni! We mnie nikt nie wierzył!
      Jeśli czegoś bardzo chcesz, pamiętaj, dąż do tego!

      Usuń