czwartek, 16 marca 2017

Początek.

Witajcie.

W tym poście chciałabym wam napisać kilka słów o sobie i o tym co będzie pojawiać się na tym blogu.


A więc ;) Nazywam się Beata, w tym roku skończę 23 lata ;) Jestem mamą 3 letniego Łobuziaka;), mieszkam w Częstochowie;).


Z zamiarem założenia bloga nosiłam się już naprawdę bardzo długo, ale nie miałam odwagi aby zacząć ( bo czy ktoś będzie to czytać?, czy kogoś zainteresują moje wpisy?, itd., itd.! ), ale po długich, a nawet powiedziałabym bardzo, bardzo długich przemyśleniach doszłam do wniosku, że spróbuję ;).


Moi drodzy na tym blogu będzie można powiedzieć 'MISZ MASZ', trochę mody, kosmetyków, hobby, porad, życiowych przemyśleń. To czym zawsze chciałam dzielić się z ludźmi, rozmawiać z nimi o tym. Bardzo lubię czytać tego typu blogi jak i również oglądać vlogi na youtube.


Teraz kilka słów o moim hobby;).

- Szyję na maszynie ;) uwielbiam szycie, tworzenie czegoś niepowtarzalnego, będę robić posty również o tym co uszyłam;).
- Bardzo lubię fotomodeling;). Czasem pojawią się posty związane również z tym, postaram się wrzucać zdjęcia z sesji i opisywać krótko jak wyglądała dana sesja ;).

Co do mody;).

Będę pokazywać własne stylizację, jak i również 'chwalić' się tym co upolowałam na zakupach ;).

Kosmetyki;)

Pojawią się tutaj moje recenzje o danych kosmetykach. I oczywiście też będę się chwalić zakupami;).

Porady i życiowe przemyślenia.

Skąd pomysł na taki temat postów?
Od zawszę bardzo lubię pomagać ludziom, dlatego może i wam któreś z moich porad czy przemyśleń pomogą w ciężkiej i trudnej sytuacji;).

Mam nadzieję, że polubicie mnie i chętnie będziecie tutaj zaglądać;).

Na sam koniec wklejam swoje zdjęcie żebyście wizualnie wiedzieli kim jestem;).
Buziaki Kochani ;* ;).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz