poniedziałek, 20 marca 2017

Recenzja! Płyn miceralny ' TOŁPA green oczyszczanie '.

Witajcie! Nie było mnie dwa dni, niestety nie miałam czasu dodać, żadnego posta.
Dziś przychodzę do was z recenzją.

Płyn micelarny ' TOŁPA green oczyszczanie' :


Produkt jest hipoalergiczny, jego składniki to bławatek i lukrecja. Produkt postanowiłam opisać w podpunktach i każdy z nich ocenić +/-. 





Ostatnio kosmetyki marki TOŁPA pojawiły się w sklepach Biedronka. Powiem szczerze, że nigdy o nich nie słyszałam i nie miałam z nimi styczności. Postanowiłam jednak zaryzykować i kupić płyn micelarny na początek. 

Swoją recenzję opiszę w kilku punktach. 

1. Cena: +

Cena niska, zapłaciłam ok. 15,00 zł za 400 ml, więc myślę, że grosze jak na taką pojemność. 


2. Opakowanie: +

Opakowanie jest duże, ale wiadomo mamy aż 400 ml produktu więc nie może być mniejsze;)
moim zdaniem bardzo wygodne;)
Ma mała dziurkę więc kosmetyk nie rozlewa nam się po podłodze jak w przypadku niestety wielu kosmetyków.




3. Zapach: +

Jest cudowny! pachnie kwiatowo, przyjemnie. I powiem wam szczerze, że kiedy przemyłam nim twarz i położyłam się na łóżku to tak mnie ten zapach otulił, że najchętniej poszłabym spać ;D.

4. Jak się sprawdza?:

Jak już wiecie mam cerę suchą i bardzo wrażliwą, skłonną do zaczerwienień.
Jak opisuje producent produkt jest przeznaczony do skóry każdego rodzaju ale na pierwszym miejscu wpisuję skórę wrażliwą.



Płyn ma za zadanie: (+,+,+,+)

- oczyszać ( faktycznie oczyszcza bardzo dobrze twarz, NIE SZCZYPIE  w oczy ! A to bardzo, bardzo ważne jak dla mnie i do tej pory miałam bardzo wielki problem ze znalezieniem produktu, który dokładnie usunie mój makijaż i nie będzie szczypać mnie w oczy, wiec wielki plus!)
-nawilżać ( kolejny plus, nawilżył moją twarz, jest ona miękka, nie podrażnia jej)
- tonizuje ( cóż tu mogę napisać ;) Kolejny plus dla produktu)
- odświeża ( tak, tak! idealnie nada się nawet aby spryskać nim twarz, myślę, że będzie świetny nawet na plaże, skóra po nim jest naprawdę odświeżona, i czysta).

5.  Hipoalergiczny: +

Produkt nie uczula.

Jak oceniam produkt?

Dla mnie 8/8. Produkt sprawdził się w 100 %, na tyle, że postanowiłam kupić drugie opakowanie;).
Także zachęcam was do zakupu!
Jeżeli nie zdążycie kupić go w sklepach Biedronka, znajdziecie go na stronie producenta:  http://tolpa.pl/ .
Link do produktu: http://tolpa.pl/green-oczyszczanie-plyn-micelarny-2w1-200-ml,p1099#!opis-produktu

Kochani jeszcze raz szczerze polecam!

Dajcie znać, czy wam również sprawdził się jak mi.
Pozdrawiam;).

8 komentarzy:

  1. Miałam z tej firmy tyko jedną maskę i była bardzo "meh" - niby krzywdy mi nie zrobiła, ale cudów na twarzy też nie było :) Na płyn może kiedyś się skuszę, ale na razie mam zapas sprawdzonych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej firmy.
    Ale może skuszę się na ten produkt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku. Też mam skórę suchą i wrażliwą, skłonną do zaczerwienień więc z chęcią skuszę się na to :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam! uwielbiałam go:) świetny cudowny:) na pewno kupię go ponownie:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię za bardzo produktów tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych kosmetykach ale jeszcze żadnego z nich nie stosowałam :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja, widziałam ten kosmetyk w sklepie ale nigdy go nie kupowałam. moze najwyższy czas go wypróbować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń